گوگل بالاخره نسخه ای از اپلیکیشن AdWords را برای کاربران iOS منتشر کرد. با استفاده از این اپ، فعالان عرصه تجارت آنلاین می توانند به مدیریت کمپین های تبلیغاتی خود در سطح اینترنت بپردازند. گوگل این اپلیکیشن را تقریبا یکسال پس از گذشت انتشار آن در پلتفرم اندروید، حالا در اختیار صاحبان گجت های اپل قرار داده است. با AdWords کاربران می توانند بودجه ی تخصیص داده شده به کمپین های تبلیغاتی خود را مدیریت کرده و آن را افزایش یا کاهش دهند. از دیگر قابلیت های این اپ نیز می توان به تنظیم یادآور و نوتیفیکشن، مانیتورینگ کلیک های انجام شده روی تبلیغات و درآمد حاصله از آنها (CTR و CPC) و مشاوره با یکی از کارشناسان گوگل AdWords از محیط اپ اشاره نمود.

جای تعجبی ندارد که برای استفاده از اپ AdWords در iOS، حتما می بایست پیش از آن در این سرویس ثبت نام کرده باشید و در اپلیکیشن گزینه ای برای ثبت نام نخواهید یافت. گوگل برای آن دسته از کاربران iOS که نیازمند خدمات اتوماسیون AdWords هستند