هر کمپانی بزرگی برای خود الزاماتی دارد؛ یعنی حتی اگر تمامی تولیدات یک کمپانی نیز به خوبی در بازار به فروش برسند، باز عرضه پرچم‌دار و یا محصولاتی خاص به نوعی برای آنان الزام‌آور شده است. در واقع در کنار تولید یک محصول با کیفیت و سطح بالا، این کار جهت رقابت و عقب نیفتادن از سایر کمپانی‌ها نیز رخ می‌دهد. از سوی دیگر هم مهم نیست که شما برای خرید جنس مورد علاقه خود ماشین یا گوشی خود را به فروش برسانید؛ مهم این است که این نوع اجناس نیز باید به فروش برسند.اما حتما می‌دانید که پرچم‌داران هر حوزه، معرف فناوری‌ها و نوآوری‌های جدید هستند و در این میان سامسونگ به این موضوع به خوبی اشراف کامل دارد. همین موضوع باعث شده است تا این کمپانی کره‌ای تصمیمات جدیدی برای عرضه پرچم‌دارانش بگیرد و طبق گفته‌های ایوان بلاس سال آینده میلادی با حداقل 5 پرچم‌دار خاص وارد بازار شود.

درست شنیده‌اید، حداقل 5 پرچم‌دار؛ اما چرا؟ در سال 2010 این کمپانی تنها با معرفی گلکسی s وارد بازار شد و سال بعدش یعنی 2011 را با معرفی گلکسی نوت ادامه داد و تعداد پرچم‌داران خود را در آن سال به 2 رساند. پس از آن در سال 2014 سامسونگ با سه پرچم‌دار بازار اسمارت فونٰها را به‌خوبی تکان داد. در سال 2015 نیز پس از معرفی پرچم‌داران خاصش، اقدام به معرفی محصولات دیگری از سری گلکسی s6 کرد. حال با توجه به سیر صعودی این کمپانی در معرفی پرچم‌دارانش، به نظر می‌رسد که شایعه معرفی حداقل 5 پرچم‌دار در سال آینده میلادی اصلا دور از ذهن نباشد.