توضیحات خرید اشتراک ویژه + لینک پرداختX
جهت دسترسی به مطالب بخش ویژه ابتدا باید در انجمن ثبت نام کرده و سپس از قسمت کنترل پنل کاربر > پرداخت اشتراک ها با انتخاب یکی از بسته های زیر اقدام به ارتقاء اکانت خود به کاربر ویژه نمایید.
در حال حاضر به دلیل تازه بوده این بخش، عضویت فقط به صورت یک ماهه و 3 ماهه امکان پذیر است.

پلن ها
  • 8.900هزینه یک ماه اشتراک ویژه در انجمنپرداخت
  • 15.900هزینه دو ماه اشتراک ویژه در انجمنپرداخت
  • 23.500هزینه سه ماه اشتراک ویژه در انجمنپرداخت

  • نکات
  • 1پس از پرداخت موفقیت آمیز، اکانت شما به مدت 30 ، 60 یا 90 روز به حالت وی آی پی ارتقاء پیدا می کند.
  • 2تاریخچه پرداخت های شما در بخش اشتراک ها > پرداخت ها قابل رویت می باشد.
  • 3مطالب منتشر شده در وی آی پی در بخش تالار ویژه VIP+ قرار می گیرند.

  • مزایا
  • دسترسي به تمامي مطلب بخش ويژه با لينک مستقيم

    تمامي برنامه ها و بازي ها ، اللخصوص بخش بسيار مهم رام ها در بخش تالار ويژه تماما به صورت مستقيم و بدون محدوديت زماني لينک خواهد شد.

  • پرسش و پاسخ سريع

    رفع ايرادات تبلت و تلفن همراه به صورت انلاين و سريع تا رسيدن به يک پاسخ مناسب و هدفمند از ويژگي هاي اين بخش مي باشد.

  • دسترسي کامل به امکانات بازارچه

    کاربران ويژه ، بدون فعاليت و شرط پست مي توانند از امکانات هر دو بازارچه اصلي و ويژه به صورت کامل استفاده نمايند.

  • درخواست مستقيم سازي لينک ها

    يکي از امتيازات بسيار مهم کاربران بخش ويژه ، درخواست مستقيم سازي لينک هاي مورد نظر کاربران از سايت هاي مختلف مي باشد.

  • منابع اموزشي تخصصي

    دسترسي به کليه مقالات اموزشي تخصصي از جمله تعميرات تخصصي و مقالات سوپرتاپ.

  • اموزش ويژه برنامه نويسي پلتفرم ها

    از امتيازات ويژه کاربران ، دسترسي به منابع و يادگيري اموزش برنامه نويسي به زبان فارسي و رفع مشکلات و ايرادات است.

  • امکانات کلي

    تمامي کاربران ويژه از امتيازات انحصاري گروه کاربري برخودار مي باشند که به طور کامل اين امکانت در اين تاپيک شرح داده شده است.
    موارد بالا نمونه اي کوچک از بي نهايت امکانات جالب بخش ويژه انجمن مي باشد . با عضويت در اين بخش از ساير ويژگي ها نيز بهره مند شويد.


  • قوانین
  • 1استفاده اشتراکی از حساب ویژه کاربری موجب مسدود شدن اکانت شما خواهد شد.
  • 2به منظور حمایت از انجمن از به اشتراک گذاری مطالب این بخش در سایر سایت ها و انجمن ها خودداری فرمایید.
  • 3هر گونه سوء استفاده از اکانت و اشتراک گذاری، شناسه کاربری بدون اطلاع قبلی برای همیشه مسدود می گردد.
  • 4اگر که در رایانه ای غیر از رایانه خودتان به اکانت خود متصل شده اید پس از اتمام کار از اکانت خود خارج شوید.

  • سخن آخر
    با حمایت کاربران از این بخش ما نیز انگیزه بیشتری پیدا خواهیم کرد تا با تلاش بیشتر و مستمر، کیفیت و کمیت مطالب موجود در انجمن رابهبود بخشیم و بیش از پیش رضایت کاربران عزیز را جلب نماییم .
    آواتار مهمان
    • کاربر ویژه

      سوپرایز ویژه : تالار +VIP راه اندازی شد . خدمتی دیگر از برترین های اندروید و این بار تالار ویژه با ارائه خدمات ویژه و سوپرتاپ ، همراه بهترین ها رونمایی شد .

      نمایش بقیه محتوا
    • تبلیغات

      بخش تبلیغات انجمن با پلن های متنوع راه اندازی شد.انجمن برترین های اندروید با بازدید بسیار عالی و تعرفه های ایده آل میزبان تبلیغات شماست .

      مشاهده تعرفه ها
    • خبرنامه پیامکی

      خبرنامه پیامکی برترین های اندروید راه اندازی شد.هم اکنون می توانید از انتهای فروم با درج شماره همراه خود از این خدمت بهره مند شوید .

      مشاهده فرم عضویت
    تبلیغات را باز کن تبلیغات را مخفی کن جهت مشاهده تعرفه ها و رزرو پلن ها اینجا کلیک کنید ...
    تبلیغات تبلیغات
    کینگ دیزاین
    وبسمتر هاست | ارائه دهنده خدمات میزبانی هاست ، دامنه و سرور
    نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

    موضوع: استیو جابز چینی

    1. استیو جابز چینی

      #1
      پاسخگو و راهنما
      Vonarian آنلاین نیست. Vonarian آواتار ها

      تاریخ عضویت
      Apr 2015
      محل سکونت
      تهران‌
      نوشته ها
      335
      تشکر کرده
      389
      تشکر شده
      402
      گوشی اول

      Asus Fonepad 7
      گوشی دوم

      Motorola L6
      رام گوشی اول

      zenui lollipop
      رام گوشی دوم

      java
      سیم کارت

      او را استیو جابز چین می‌نامند اما با نگاهی به زندگی لی جون متوجه می شویم که او بیشتر شبیه به بیل گیتس و یا جف بزوس ( مدیر سایت آمازون) است و به همین سبب است که لی جون مایل نیست او را استیو جابز چین صدا کنند. لی جون در سال 1992 به عنوان مهندس وارد شرکت کینگ سافت (یک شرکت پردازش کلمات، آنتی ویروس و تجارت الکترونیک ) شد. به مدت 6 سال در آنجا ریاست کرد و تا سال 2007 در کینگ سافت ماند؛ مشابه کاری که بیل گیتس انجام داد. از سال 2000 تا 2004 لی جون سایت Joyo.com را راه‌اندازی کرد که یک فروشگاه مجازی بود و با توجه به ارتباطی که با بزوس داشت در نهایت آن را به آمازون فروخت.
      او در سال 2007 از کینگ سافت استعفا کرد و مدیر UCWeb شد که یک مرورگر موبایل است و امروزه بیش از 500 میلیون کاربر دارد. لی جون در بین سال های 2007 تا 2010 در بیش از 70 شرکت سرمایه گذاری و نظارت داشت. او در سال 2010 کارخانه تولید گوشی های هوشمند را با نام ژیائومی (Xiaomi) راه اندازی کرد. این کمپانی که ارزش آن در سال آینده به 40 میلیارد دلار خواهد رسید دائم با اپل مقایسه می شود.

      از آرشیو : ژیائومی غول تازه وارد جهان موبایل

      اندروید

      نگاهی به آیکون ها در گوشی‌های ژیائومی نشان می‌دهد که طراحی آن کاملا از آیفون کپی شده است. حتی لباس مشکی و شلوار جین آبی لی جون، او را بیشتر از هر کسی به استیو جابز شبیه می کند. اما به‌جای سرزنش او برای تقلید از استیو جابز در رونمایی از ژیائومی، این فرض مطرح است که شاید لی جون و تیم بازاریابی و روابط عمومی او می خواهند که شما اینگونه تصور کنید که او از استیو جابز تقلید می کند، ولی او می گوید اینگونه مقایسه ها را دوست ندارد. حتی مرگ استیو جابز را در شبکه اجتماعی ژیائومی مسخره کردند، البته این امر باعث شد تا بسیار منفور شوند. به هر حال این مهمترین نکته درباره ژیائومی است که رسانه‌ها از آن صحبت می کنند.
      به خاطر داشته باشید که در ابتدا خواندن درباره زندگی استیو جابز بود که لی جون را به یک مدیر آی تی بدل کرد. جای تعجب ندارد اگر تیم او با مهندسی معکوس هویت و حرفه استیو جابز را کپی کنند و در نمایش ژیائومی از آن استفاده کنند. فراموش نکنید که او ارتباطات زیادی نیز دارد؛ Tencent (یک شرکت سرمایه گذاری چینی) که در کینگ سافت سرمایه گذاری کرده است؛ Alibaba فروشگاه الکترونیکی که مالک UCWeb است؛ و همچنین رابین لی، مدیر شرکت اینترنتی Baido، که از دوستان لی جون است. اینها 3 کمپانی برتر چین هستند. اگر بخواهیم معادل آن را در سیلیکون ولی بگوییم، تصور کنید در قدم اول، یک موسس از فیسبوک سرمایه دریافت کند، یک پروژه وب از آمازون بگیرد و با لری پیج (مدیر گوگل) دوست صمیمی باشد. لی جون مسلما با نفوذ ترین موسس شرکت در چین است. او بیشتر از یک استیو جابز چینی ارزش دارد، لی جون مانند مجموعه ای از تمام قهرمانان سیلیکون ولی است. شاید همین موضوع باعث ارزش 9.1 میلیارد دلاری او است.

      سرمایه لی جون
      زمانی که رد پول را دنبال کنید به داستان شهرت لی جون خواهید رسید. سیر تکامل ٓ را در تعداد کاربران، درآمد و سرمایه گذاری می توان دید؛ در ابتدا کینگ سافت، که لی جون در 1992 بعد از دانشگاه به آنجا پیوست، سپس او سایت Joyo را در سال 2004 به قیمت 75 میلیون دلار به آمازون فروخت و در سال 2008 استعفا کرد. در سال 2011 دوباره به کینگ سافت برگشت، دقیقا مشابه کاری که استیو جابز در اپل انجام داد. او زمانی به کینگ سافت برگشت که حد فاصل سال های 2008 تا 2011 درآمد کینگ سافت راکد بود.لی جون پس از بازگشت به شدت پیگیر موبایل و سرویس های ابری شد و همانطور که درآمدها نشان می دهد، تصمیم درستی گرفته بود. موفقیت های او ادامه پیدا کرد و به UCWeb ملحق شد. UCWeb بازار مرورگرها را تحت سلطه خود داشت و در نهایت توسط Alibaba به قیمت 3.8 میلیارد دلار خریداری شد. این مرورگر در سال اول 200 میلیون کاربر را جذب کرد. که بعد از چهار سال کاربرهای آن به 500 میلیون نفر رسیدند. با رشد چشمگیر UCWeb و به دنبال آن کینگ سافت به نظر میرسید لی جون در حال ارتقا دادن کسب و کار در چین است. در سال 2011 لی جون در 20 شرکت سرمایه گذاری کرد. و در مجموع سرمایه او به 1 میلیارد دلار افزایش پیدا کرد.

      ژیائومی
      جان گرابر (وبلاگ نویس آمریکایی) در وبلاگ خود درباره اپل نوشته که طراحی نرم افزار و سرویس هایی تا این حد منظم و سخت افزار یکپارچه، کاری است که فقط اپل می تواند انجام دهد. این موضوع لی جون را به این فکر فرو برد که کاری را پیدا کند که فقط ژیائومی بتواند انجام دهد. اگر بخواهیم ژیائومی را با کمپانی های خارج از چین مقایسه کنیم، می توانیم بگوییم کمی شبیه اپل است، اما بیشتر به آمازون شباهت دارد و اندکی به گوگل. برای درک بهتر ژیائومی، می توانید این 3 کمپانی را ترکیب کنید.
      فروش موبایل ژیائومی به اندازه فروش Kindle (تبلت آمازون که با جوهر الکترونیکی کار می کند) در آمازون زیاد است. به همین دلیل قیمت آن بسیار پایین است. بندیکت اوانز در صفحه خود گردش مالی آمازون را تحلیل کرده و نوشته که آمازون اجناس را به قیمت پایین تر از بازار می فروشد و دائم در حال سرمایه گذاری جدید در بازار است. به همین سبب سود خیلی کمی دارد یا گاهی حتی ضرر می کند. با مشاهده فروش تلفن های هوشمند، درآمد و گردش مالی مشخص است که ژیائومی هم شرایط مشابه دارد. از سال 2010 سرمایه ژیائومی رشد نجومی داشته، و هر سال سرمایه این شرکت 2 برابر شده است. و در سال 2014 فروش گوشی های هوشمند این شرکت حدود 3 برابر شده است. اما با وجود این مقدار فروش، ژیائومی سود چشمگیری نمی برد. درآمد ژیائومی عمدتا از فروش گوشی های هوشمند است. در جدول پایین 17 شرکت را که ژیائومی در آنها سرمایه گذاری کرده و یا مالک آنها است مشاهده می کنید. البته ژیائومی ادعا می کند که 25 شرکت در زیر مجموعه خود دارد. از سال 2012، ژیائومی در معاملاتی به ارزش 3 میلیارد دلار مشارکت داشت که 1 میلیارد دلار در تلویزیون های هوشمند و 1 میلیارد دلار هم در سرویس های ابری بوده است.
      اندروید
      آمازون بخش زیادی از سرمایه خود را برای تقویت سرورها و گسترش فضای کار هزینه کرد. از سوی دیگر هم ژیائومی با هدف گسترش کسب و کار در شرکت های ساخت نرم افزار سرمایه گذاری کرد. همچنین تصمیم داشت در بیش 100 کمپانی تولید سخت افزار در چین سرمایه گذاری و یا مشارکت کند که حتی شامل بعضی شرکت های سیلیکون ولی مانند Misfit هم می‌شد. اما همه اینها برای ژیائومی فقط آغاز راه بود.

      آینده ژیائومی
      ژیائومی برای بهبود وضعیت خود باید چند هدف را با هم اجرا کند. تسلط بر بازار گوشی های هوشمند چین، تبدیل شدن به شناخته شده ترین برند در چین، رسیدن به مقام اول در دنیا و متحد کردن کمپانی های بزرگ تکنولوژی چینی زیر نظر ژیائومی که این اتحاد ارزشی بیش از 100 میلیارد دلار خواهد داشت. ساده ترین این اهداف رسیدن به مقام اول تولید گوشی های هوشمند در چین است. زیرا همین الان هم ژیائومی کمپانی اول در تولید گوشی های هوشمند در چین است و فقط باید روند فروش ویژه، پیشرفت تدریجی محصولات و بیشتر کردن امکانات و سرویس ها را ادامه دهد.
      سرمایه گذاری های مختلف تولیدی، از تبلت گرفته تا تصفیه کننده هوا و تکنولوژی های پوشیدنی کم کم جا پای این برند را محکم خواهد کرد. اما رسیدن به مقام بهترین برند تلفن هوشمند دنیا کار بسیار مشکلی است. از جمله مشکلات پیش رو کمبود خلاقیت، مسائل مربوط به مالکیت معنوی و نداشتن اختراع ثبت شده در این کمپانی است. حل شدن این مشکلات هم حواشی را کم می کند و هم فروش را افزایش می دهد. در بازار داغ رقابت نیز باید از رقیب های بزرگی مانند اپل بگذرد. البته بسیار بعید است حتی در دهه آینده ژیائومی درآمدی نزدیک به امروز اپل داشته باشد. اما خب هدف اصلی ژیائومی درآمد نیست، بلکه متحد کردن چین است.

      اندروید

      در مراسم رونمایی سال 2012 لی جون خطاب به کمپانی هایی که ژیائومی را کپی می کنند گفت: "واقعا امیدوارم این کمپانی ها از برند های بومی حمایت کنند و بر کپی کردن از آیفون، نوکیا و اچ تی سی تمرکز کنند." شاید در ابتدا این صحبت شوخی نابجا به نظر بیاید، اما یک موضوع کاملا ملی گرایانه است. لی جون می خواهد از تولیدات داخلی حمایت شود. و ژیائومی یک محل بی نظیر برای اتحاد شرکت های تکنولوژی است، به دلیل رابطه های لی جون و سرمایه گذاری های متفاوت. اگر این اتفاق رخ دهد هیچ چیز مانع رشد این کمپانی تا بیش از 100 میلیارد دلار نخواهد شد.
      انجام این کارها فقط از یک چینی برمی آید که چند کار متفاوت از کارهای استیو جابز گرفته تا بیل گیتس را با هم انجام دهد. و ظاهرا به اینجا هم ختم نمی شود. او با تولید دستگاه های تصفیه هوا کاری شبیه به تونی فادل در Nest (یکی از شرکت های زیر مجموعه گوگل که دستگاه هایی مانند هشدار دهنده دود یا ترموستات های قابل برنامه ریزی تولید می کند.) را نیز انجام می دهد. جالب تر اینکه با توجه به موضوع داغ خودروهای الکترونیکی بعید نیست که در این راه هم قدم بگذارد و با تسلا موتورز شراکت کند. ژیائومی تمام این کارها را همانطور که شعار شرکت می گوید انجام داد. "فقط برای تفریح".

    کلمات کلیدی این موضوع

    اندروید مجوز های ارسال و ویرایش

    • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
    • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
    • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
    • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
    •  
    فرم عضویت در خبرنامه سایت

    با عضویت در خبرنامه سایت میتوانید از اخرین اخبار و اطلاعیه
    های انجمن پیش از همه با خبر شوید!
    برای عضویت در خبرنامه کافیست شماره همراه خود را در کادر زیر وارد کنید.
    پس از ثبت درخواست شما نهایت تا 24 ساعت یک پیامک تاییدیه از طرف
    سایت برای شما ارسال خواهد شد.