یاهو یکی از اولین و بزرگترین سرویس دهنده‌های اینترنتی 20 ساله شده است، این شرکت همواره پستی و بلندی‌های زیادی را در راه خود تجربه کرده است و گاه شکست خورده و تا مرز ورشکستگی پیش رفته است.

این کمپانی دوست داشتنی که محبوب‌ترین سرویسش در ایران سرویس پست الکترونیک یاهو است در سال 1990 به عنوان راهنمای صفحات وب شهرت یافت و به سرعت به یکی از پرکاربردترین صفحه‌های وب برای کاربران تازه‌کار تبدیل شد، اما همواره مورد فشار از طرف رقبای بزرگتر همچون گوگل قرار داشت پس از پشت سر گذاشتن بحران حباب تکنولوژی قرن بیستم باید با رقیب تازه نفسی چون بینگ (bing) از مایکروسافت رقابت می‌‌کرد.

رویکرد رو به عقب و محتاطانه مدیرعاملان پیشین یاهو باعث از دست رفتن فرصت‌ها و نابودی بخش اعظمی‌ از بازار و سهم این شرکت در رقابت با دیگر شرکت‌ها بود، ولی حالا مریسا مایر پس از پرداخت و قبول این مشکلات به وجود آمده سعی دارد با مدیریت نوین خود بار دیگر سرویس‌های یاهو را برای کاربران کاربردی‌تر کند و شاهد رشد استفاده از بخش‌های مختلف این وبسایت باشد و امیدوار است بار دیگر یاهو به دوران اوج خود در ویندوز 95 برسد.