توضیحات خرید اشتراک ویژه + لینک پرداختX
جهت دسترسی به مطالب بخش ویژه ابتدا باید در انجمن ثبت نام کرده و سپس از قسمت کنترل پنل کاربر > پرداخت اشتراک ها با انتخاب یکی از بسته های زیر اقدام به ارتقاء اکانت خود به کاربر ویژه نمایید.
در حال حاضر به دلیل تازه بوده این بخش، عضویت فقط به صورت یک ماهه و 3 ماهه امکان پذیر است.

پلن ها
  • 8.900هزینه یک ماه اشتراک ویژه در انجمنپرداخت
  • 15.900هزینه دو ماه اشتراک ویژه در انجمنپرداخت
  • 23.500هزینه سه ماه اشتراک ویژه در انجمنپرداخت

  • نکات
  • 1پس از پرداخت موفقیت آمیز، اکانت شما به مدت 30 ، 60 یا 90 روز به حالت وی آی پی ارتقاء پیدا می کند.
  • 2تاریخچه پرداخت های شما در بخش اشتراک ها > پرداخت ها قابل رویت می باشد.
  • 3مطالب منتشر شده در وی آی پی در بخش تالار ویژه VIP+ قرار می گیرند.

  • مزایا
  • دسترسي به تمامي مطلب بخش ويژه با لينک مستقيم

    تمامي برنامه ها و بازي ها ، اللخصوص بخش بسيار مهم رام ها در بخش تالار ويژه تماما به صورت مستقيم و بدون محدوديت زماني لينک خواهد شد.

  • پرسش و پاسخ سريع

    رفع ايرادات تبلت و تلفن همراه به صورت انلاين و سريع تا رسيدن به يک پاسخ مناسب و هدفمند از ويژگي هاي اين بخش مي باشد.

  • دسترسي کامل به امکانات بازارچه

    کاربران ويژه ، بدون فعاليت و شرط پست مي توانند از امکانات هر دو بازارچه اصلي و ويژه به صورت کامل استفاده نمايند.

  • درخواست مستقيم سازي لينک ها

    يکي از امتيازات بسيار مهم کاربران بخش ويژه ، درخواست مستقيم سازي لينک هاي مورد نظر کاربران از سايت هاي مختلف مي باشد.

  • منابع اموزشي تخصصي

    دسترسي به کليه مقالات اموزشي تخصصي از جمله تعميرات تخصصي و مقالات سوپرتاپ.

  • اموزش ويژه برنامه نويسي پلتفرم ها

    از امتيازات ويژه کاربران ، دسترسي به منابع و يادگيري اموزش برنامه نويسي به زبان فارسي و رفع مشکلات و ايرادات است.

  • امکانات کلي

    تمامي کاربران ويژه از امتيازات انحصاري گروه کاربري برخودار مي باشند که به طور کامل اين امکانت در اين تاپيک شرح داده شده است.
    موارد بالا نمونه اي کوچک از بي نهايت امکانات جالب بخش ويژه انجمن مي باشد . با عضويت در اين بخش از ساير ويژگي ها نيز بهره مند شويد.


  • قوانین
  • 1استفاده اشتراکی از حساب ویژه کاربری موجب مسدود شدن اکانت شما خواهد شد.
  • 2به منظور حمایت از انجمن از به اشتراک گذاری مطالب این بخش در سایر سایت ها و انجمن ها خودداری فرمایید.
  • 3هر گونه سوء استفاده از اکانت و اشتراک گذاری، شناسه کاربری بدون اطلاع قبلی برای همیشه مسدود می گردد.
  • 4اگر که در رایانه ای غیر از رایانه خودتان به اکانت خود متصل شده اید پس از اتمام کار از اکانت خود خارج شوید.

  • سخن آخر
    با حمایت کاربران از این بخش ما نیز انگیزه بیشتری پیدا خواهیم کرد تا با تلاش بیشتر و مستمر، کیفیت و کمیت مطالب موجود در انجمن رابهبود بخشیم و بیش از پیش رضایت کاربران عزیز را جلب نماییم .
    آواتار مهمان
    • کاربر ویژه

      سوپرایز ویژه : تالار +VIP راه اندازی شد . خدمتی دیگر از برترین های اندروید و این بار تالار ویژه با ارائه خدمات ویژه و سوپرتاپ ، همراه بهترین ها رونمایی شد .

      نمایش بقیه محتوا
    • تبلیغات

      بخش تبلیغات انجمن با پلن های متنوع راه اندازی شد.انجمن برترین های اندروید با بازدید بسیار عالی و تعرفه های ایده آل میزبان تبلیغات شماست .

      مشاهده تعرفه ها
    • خبرنامه پیامکی

      خبرنامه پیامکی برترین های اندروید راه اندازی شد.هم اکنون می توانید از انتهای فروم با درج شماره همراه خود از این خدمت بهره مند شوید .

      مشاهده فرم عضویت
    تبلیغات را باز کن تبلیغات را مخفی کن جهت مشاهده تعرفه ها و رزرو پلن ها اینجا کلیک کنید ...
    تبلیغات تبلیغات
    کینگ دیزاین
    وبسمتر هاست | ارائه دهنده خدمات میزبانی هاست ، دامنه و سرور
    صفحه 1 از 4 1 2 3 ... آخرینآخرین
    نمایش نتایج: از 1 به 10 از 40

    موضوع: Ucd در دستگاه سانترال

    1. Ucd در دستگاه سانترال

      #1
      کاندیدای مدیریت
      ertebat. آنلاین نیست. ertebat. آواتار ها

      تاریخ عضویت
      Jul 2014
      نوشته ها
      675
      تشکر کرده
      0
      تشکر شده
      389
      سیم کارت

      همواره پاسخگویی به مشتریان از طریق تلفن و برطرف کردن نیاز آنها و نحوه فروش محصول از این طریق دغدغه فکری مدیران شرکتها بوده و مدیران همیشه در پی افزایش بهره وری و کاهش هزینه های اضافی و کسب رضایت مشتریان از شرکت هستند. یکی از عوامل تحقق این خواسته مدیران نظارت و کنترل بر نحوه عملکرد پاسخگویی اپراتور ها و افراد به مشتریان است که با استفاده از این برنامه می توان بهترین راه حل را برای پاسخگویی در نظر گرفت.
      در شرکتهایی که تماسهای تلفنی دارای حجم زیادی است و افراد زیادی با شرکت در تماس هستند پاسخگویی به حجم زیاد تماس ها بعد از مدتی کاربران (افراد پاسخ گو به تلفن ها) را خسته می کند. این برنامه در بهبود شیوه پاسخ گویی به مکالمات راه حلی بسیار مناسب است به گونه ای با تعریف کردن داخلی های اپراتوری برای [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ] تماس های دریافتی به طور منظم در بین این داخلی ها پخش می شود و حجم تماس دریافتی توسط کاربران به تعادل رسیده و این کار روند خستگی افراد را کاهش می دهد و در نحوه پاسخگویی به مشتریان تاثیر فراوانی دارد که در نهایت باعث ایجاد رضایت و اعتماد در مشتری می شود.
      این برنامه با نام UCD یا مدیریت تماس در نرم افزارهای سانترال ذکر شده است که مخفف کلمه Uniform Call Distribution است که معنای لغوی آن توزیع یکسان مکالمه است.
      این برنامه به صورتی کاملا ساده در دستگاههای سانترال تعریف شده و برای فعال سازی این برنامه فقط باید داخلی ها را گروه بندی کرد و گروه پاسخگو به تماس های تلفنی را مشخص نمود. این برنامه قابل اجرا در دستگاه سانترال پاناسونیک می باشد و در تمام سری های این کمپانی اعم از سانترال کم ظرفیت، سانترال پر ظرفیت، [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ] تحت شبکه قابل برنامه ریزی و اجرا می باشد که فعال کردن این سرویس متناسب با نوع سانترال متفاوت است.
      [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ]

    2. اختصاص دادن داخلی به دستگاه فکس در دستگاه سانترال کم ظرفیت

      #2
      کاندیدای مدیریت
      ertebat. آنلاین نیست. ertebat. آواتار ها

      تاریخ عضویت
      Jul 2014
      نوشته ها
      675
      تشکر کرده
      0
      تشکر شده
      389
      سیم کارت

      در تمام سری های [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ] می توان یک داخلی را به دستگاه فکس اختصاص داد.
      اتصال دستگاه فکس به دستگاه سانترال و اختصاص دادن یک داخلی به آن باعث افزایش سرعت کاربران در دریافت و ارسال فکس می باشند و هر فردی که از خارج از سازمان تمایل به ارسال فکس داشته باشد با گرفتن داخلی تعیین شده برای فکس مستقیما به دستگاه متصل می شود و روند خسته کننده تماس با اپراتور و ارتباط دادن با فکس حذف می شود.
      نحوه فعال سازی این کد سانترال در سانترال پرظرفیت و کم ظرفیت متفاوت است و در زیر به آموزش فعال کردن این کد در سانترال کم ظرفیت می پردازیم.
      این کد سانترال 503 در صورتی قابل برنامه ریزی است که کارت OGM بر روی [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ]نصب شده باشد.

      برای فعال کردن این برنامه عملیات زیر را انجام دهید:

      وارد حالت برنامه ریزی شوید.
      کد برنامه 503 را وارد نمایید.
      داخلی که می خواهید فکس به آن متصل شود را وارد کنید.
      با STORE اطلاعات ذخیره می شود
      با فشار دادن END از برنامه می توان خارج شد.
      [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ]

    3. دیزا چیست و چه ویژگی هایی دارد و چرا باید شرکت ها دیزا داشته باشند ؟

      #3
      کاندیدای مدیریت
      ertebat. آنلاین نیست. ertebat. آواتار ها

      تاریخ عضویت
      Jul 2014
      نوشته ها
      675
      تشکر کرده
      0
      تشکر شده
      389
      سیم کارت

      سیستم دیزای [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ] این امکان را به تماس گیرنده می دهد تا پس از تماس با سازمان یا شرکت مورد نظر بدون اینکه با منشی یا هر فرد دیگری صحبت کند تا به قسمت مورد نظر وصل شود ، با گرفتن شماره ای می تواند با قسمت مورد نظر ارتباط برقرار کند . زمانی که فرد با شماره شرکت یا سازمان دارای سیستم دیزا تماس می گیرد پیغامی برای او پخش می شود که شامل توضیحاتی درباره داخلی ها و شماره آنهاست و فرد با گرفت شماره ها به قسمت مورد نظر وصل می شود . به بیان دیگر این سرویس عهده دارمدیریت ، کنترل و توزیع تماس های ورودی است .
      اگر مرکزی دیزا نداشته باشد چندین نفر به عنوان پاسخگوی تماس گیرنده ها حضور دارند و هم چنین تماس گیرنده زمان بیشتری را باید برای وصل شدن به واحد مورد نظر صرف کند . در نتیجه دیزا دارای مزیت هایی چون :


      • کم شدن نیروی دفتری
      • صرف زمان کمتر از جانب تماس گیرنده برای رسیدن به هدف


      همان طور که می دانید [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ] به 2 دسته کم ظرفیت و پرظرفیت تقسیم می شود . سیستم دیزا در سانترال کم ظرفیت 2 تماس در لحظه و در سانترال پر ظرفلیت 12 تماس در لحظه را می تواند مدیریت کند.

      خصوصیت مهم دیزا

      شیفت بندی کردن :
      شیفت بندی یعنی اینکه 24 ساعت شبانه روز را به سه قسمت روز ، نهار ، شب تقسیم کرده و سازمان مورد نظر ساعت های مربوط به این سه قسمت را تنظیم می کند . به طور مثال روز را به ساعت های 8 تا 12 و 13 تا 16 (ساعت کاری شرکت) ، نهار و نماز را 12 تا 13 و شب را از ساعت 16 تا 8 صبح روز بعد قسمت بندی می کند . زمانی که فرد در ساعت های کاری تماس بگیرد با راهنمایی های موجود به قسمت مورد نظر وصل می شود ، در زمان نهار و نماز سیستم پیغام ساعت نهار و نماز را اعلام می کند و فرد می تواند در صندوق صوتی پیغام خود را بگذارد یا اگر سازمان شماره ای را برای پاسخگویی دراین ساعت در نظر گرفته وصل شود و در غیر از ساعت کاری صندوق صوتی برای گرفتن پیغام فعال می باشد.

      چرا باید شرکت ها و سازمان ها دیزا داشته باشند ؟


      شرکت ها و سازمان هایی که از سیستم دیزا استفاده می کنند غیر از اینکه احتیاجی به نیروی کار زیاد برای پاسخگویی به تماس ها ندارند و در هزینه های مربوط به نیروی کار صرفه جویی می کنند ، برای تماس گیرنده ها و وقتشان احترام قائل هستند که این مهم ترین مورد می باشد . هم چنین دیزا به مجموعه جلوه زیباتری می دهد و تماس گیرنده ها از این که مجموعه مورد نظر برای آنها ارزش قائل شده رضایت بیشتری دارند .
      [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ]

    4. برنامه ریزی در سانترال کم ظرفیت

      #4
      کاندیدای مدیریت
      ertebat. آنلاین نیست. ertebat. آواتار ها

      تاریخ عضویت
      Jul 2014
      نوشته ها
      675
      تشکر کرده
      0
      تشکر شده
      389
      سیم کارت

      برای برنامه ریزی در [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ] کم ظرفیت که حداقل خط پشتیبانی 3 و حداکثر آن 8 خط شهری می باشد ، می توان از دو روش اعمال کرد ، از طریق کامپیوتر و یا تلفن مدیریتی .
      برای برنامه ریزی از طریق تلفن باید یک گوشی مدیریتی به نام KX-T7730 در دسترس داشت و تمام برنامه ریزی ها با این تلفن امکان پذیر خواهد بود.

      در سانترال کم ظرفیت به دلیل کوچک بودن فعالیت شرکت ، کمپانی پاناسونیک برنامه ریزی این دستگاه و هم چنین گوشی های فابل استفاده از این دستگاه را به شکلی ساده طراحی کرد.
      دیگر کاربران این سانترال کم ظرفیت می توانند از گوشی های معمولی پاناسونیک مانند KX-S500 , KX-TS520 , KX-TC11 , KX-TS520 , KX-TS620 , KX-TS580 , KX-T7705 استفاده کنند.
      این گوشی مدیریتی باید در اختیار مدیریت یا منشی باشد زیرا انتقال و بهینه سازی تماس باید توسط مدیریت و یا منشی صورت گیرد تا دیگران توانایی استفاده از خطوط را داشته باشد.
      [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ]

    5. آموزش تعیین رمز عبور برای سانترال کم ظرفیت

      #5
      کاندیدای مدیریت
      ertebat. آنلاین نیست. ertebat. آواتار ها

      تاریخ عضویت
      Jul 2014
      نوشته ها
      675
      تشکر کرده
      0
      تشکر شده
      389
      سیم کارت

      کمپانی برای در امان نگه داشتن اطلاعات محرمانه کاربران از هر گونه سوء استفاده و برای افزایش سطح امنیتی دستگاههای سانترال سرویسی را طراحی کرده تا بتوان برای ورود به دستگاه و یا تغییر برنامه های [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ] رمز عبوری تهیه نمود.
      در سانترال کم ظرفیت به دلیل کوچک بودن فعالیت شرکت این کار مانند برنامه ریزی دستگاه توسط گوشی اپراتور (KX-T7730) انجام می شود اما در دستگاه سانترال پرظرفیت وجود کامپیوتر برای این امر ضروری است.

      تعیین کلمه عبور در [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ] کم ظرفیت
      برای ورود به سرویس برنامه ریزی [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ] به یک رمز عبور سیستم نیاز است. این رمز عبور برای تنظیم داخلی نیز مورد نیاز است و هم چنین می توان برای داخلی ها رمزی جدا برای کال سنتر تعریف کرد. در این مرکز تلفن از 4 الی 7 رقم برای رمز عبور می توان استفاده کرد. پیش فرض رمز عبور مرکز تلفن 1234 می باشد.
      برای تعیین رمز عبور مراحل زیر را انجام دهید:

      وارد حالت برنامه ریزی شوید
      کد سانترال "002" را وارد کنید.
      کلید NEXT را وارد کنید.
      بر روی صفحه نمایش PASSWORD:1234 ظاهر شده و رقم 1234 به صورت چشمک زن نشان داده خواهد شد، در این مرحله رمز عبور مورد نظرتان را حد اکثر تا هفت رقم وارد کنید.
      کلید STORE را برای ذخیره اطلاعات فشار دهید.
      کلید END برای خروج از حالت برنامه ریزی است.

      به نکات زیر دقت کنید:

      برای تصحیح رمز عبور اشتباهی CLEAR را فشار داده و سپس رمز عبور صحیح را وارد کنید.
      به لحاظ امنیتی تعویض رمز عبور و تعیین رمز عبور هفت رقمی ؛ برای جلو گیری از ورود افراد غیر مجاز به سیستم برنامه ریزی بسیار مهم می باشد .
      تا جائی که می توانید رمز عبور مرکز تلفن را به صورت دوره ای تغییر دهید اگر رمز عبور مرکز تلفن فراموش شده باشد ؛ شما می توانید از سیستم بک اپی که قبلا از طریق سیستم برنامه ریزی با استفاده از کامپیوتر از مرکز تلفن تهیه کرده اید ؛ استفاده کرده و رمز عبور فراموش شده را باز یابی کنید.
      [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ]

    6. دستگاه سانترال پرظرفیت، تلفنی مناسب برای هتل

      #6
      کاندیدای مدیریت
      ertebat. آنلاین نیست. ertebat. آواتار ها

      تاریخ عضویت
      Jul 2014
      نوشته ها
      675
      تشکر کرده
      0
      تشکر شده
      389
      سیم کارت

      امروزه شاهد تحول و دگرگونی در زمینه فناوری مخابرات و IT هستیم. سیستم های [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ] به گونه ای طراحی شده اند تا بتوانند حداکثر بهره را این تغییرات حاصل نموده و با ارائه محصولاتی مدرن و بسیار جدید کلیه نیاز های مشتریان را برآورده کنند.
      [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ] برای هتل ها وسیله ارزشمندی برای بهبود بهره وری و ارائه سرویس به مشتریان است. این مرکز تلفن عملکرد مربوط به امور داخلی هتل با ویژگی هایی مانند کنترل ورود و خروج، تماس برای بیدار شدن و... را فراهم می کند.
      هم چنین این دستگاه ارتباطی را می توان به صندوق حسابداری و نشانگرهای نوری پیام بر روی تلفن های اتاق مرتبط کرد که می توان به موارد زیر اشاره داشت:

      تنظیم پاک کردن نام و شماره داخلی
      صورت حساب مکالمه تلفن
      روشن و خاموش شدن نشانگر نوری پیام
      کنترل ورود و خروج
      تنظیم زنگ برای بیدار شدن
      اطلاعات مربوط به وضعیت اتاق

      آموزش نحوه استفاده از تلفن در هتل برای ثبت ورود و خروج مسافر

      انجام عمل Check In
      برای ثبت ورود مسافر در دستگاه عملیات زیر را باید انجام داد (این روند را بدون برداشتن گوشی از روی تلفن اعمال کنید):

      شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید.
      کلید Enter را فشار دهید.
      برای خروج Exit را انتخاب کنید.
      اگر از کنسول DSS استفاده می کنید شماره مربوط به آن داخلی را انتخاب کنید و با Enter کردن آن داخلی فعال می شود.

      برای انجام عمل Check Out
      برای ثبت خروج مسافر در دستگاه عملیات زیر را باید انجام داد (این روند را بدون برداشتن گوشی از روی تلفن اعمال کنید):
      در این حالت دو نوع انتخاب وجود دارد که مربوط به انتخاب پرینت صورت حساب است.

      شماره داخلی مورد نظر را انتخاب کنید
      کلید Enter فشار دهید.
      اگر تمایل به چاپ صورتحساب دارید کلید Print را انتخاب نموده و سپس Next را فشار دهید، در غیر این صورت فقط Next را فشار دهید.
      سپس Enter را انتخاب نموده.
      برای خروج Exit را فشار دهید.
      اگر از کنسول DSS استفاده می کنید شماره داخلی را فشرده و سپس Enter کنید.

      این مرکز تلفن با داشتن قابلیت هایی متناسب برای مدیریت مسافران در هتل، سرعت بخشیدن به واحد پذیرش و افزایش رضایتمندی مسافران و هم چنین کاهش حجم کاری پرسنل هتل را موجب می شود.
      [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ]

    7. آموزش نحوه انتخاب و خرید مناسب ترین گوشی تلفن رومیزی

      #7
      کاندیدای مدیریت
      ertebat. آنلاین نیست. ertebat. آواتار ها

      تاریخ عضویت
      Jul 2014
      نوشته ها
      675
      تشکر کرده
      0
      تشکر شده
      389
      سیم کارت

      در تمام شرکت ها بدون در نظر گرفتن نوع [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ] باید به این نکته توجه کرد که چه تلفن رومیزی برای چه فردی مناسب است. در هر شرکتی، هر فرد متناسب با جایگاه و سمتی که دارد با خطوط ارتباطی درگیر است و این میزان استفاده بیانگر مشخصات تلفن است. افرادی که کار دفتری انجام می دهند هر کدام به چند دسته مختلف تقسیم بندی می شوند. اپراتور (منشی)، واحد مالی، واحد فروش و بخش های مختلف دیگر هر کدام متناسب با جایگاه خود و نوع شغلی که دارند نیازمند تلفن هایی خاص هستند که پاسخ گوی آن ها و بر طرف کننده توقعات آن ها باشد.
      اپراتور و واحد فروش شرکت همواره جزء بخش های شرکت هستند، در واقع قلب شرکت به حساب می آیند. به همین دلیل باید بهترین تجهیزات را متناسب با نوع سانترال و سیستم ارتباطی برای آن ها در نظر گرفت. اپراتور ها به دلیل اینکه توزیع کننده تماس ها هستند باید تلفنی داشته باشند که از این بابت بی نظیر باشد. واحد فروش نیز به دلیل پاسخ گو بودن تماس ها باید تلفنی را در دست داشته باشند که به غیر از داشتن امکان نمایشگر اطلاعات تماس گیرنده (سرویس کالر آیدی) باید دارای کلید های DSS (کلید های نشانگر کنار گوشی) باشد. در هر سانترال تلفن هایی مختلفی کارایی خاص دارند و در سانترال کم ظرفیت به دلیل این که این سیستم به صورت پیش فرض سیستمی آنالوگ - هایبرید است از تلفن هایی با این مشخصات پشتیبانی می کند.

      سانترال کم ظرفیت پاناسونیک متناسب برای محیط های کوچک است. این محیط های کوچک و متوسط که حداکثر دارای 24 کاربر هستند می توانند از تلفن های کاملا معمولی استفاده کنند و یا از تلفن های هیبرید مانند گوشی تلفن KX-T7730 و... برای داشتن مکالمه ای لذت بخش کمک بگیرند. تلفن های معمولی و انالوگ پاناسونیک دارای حداقل امکانات ظاهری و کلید های میانبر هستند اما این تلفن ها باز هم کارایی خود را دارند زیرا با برنامه ریزی سانترال می توان از این تلفن ها مانند تلفن های همه کاره ای هم چون KX-T7730 استفاده نمود. این برنامه ریزی به گونه ای که از کلید های [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ] و یا حتی قلاب گوشی برای انتقال و پشت خط گذاشتن فرد تماس گیرنده استفاده می شود.

      سانترال پر ظرفیت پاناسونیک دنیایی متفاوت از کال سنتر های آنالوگ است و امکانات آن غیر قابل مقایسه با مدل کم ظرفیت خود است. پاناسونیک این سیستم ارتباطی پیشرفته را برای شرکت های بزرگ و یا حتی کمپانی هایی بسیار بزرگ طراحی کرده است که این دستگاه ها با جای دادن کارت های مختلف در خود برای ارائه خدمات آناده می شوند. از کارت هایی که برای استفاده از سیستم دیجیتال قرار می گیرد کارت خطوط داخلی آنالوگ، کارت خطوط داخلی هایبرید و کارت خطوط داخلی دیجیتال است. در این شرکت های بزرگ مانند شرکت های کوچک تلفن هر فرد متناسب با جایگاهی که در شرکت دارد انتخاب می شود. نگهبان، حسابدار و حتی مدیریت هر بخش و یا کارمندان معمولی اداری هر کدام می توانند از تلفن های خاص طراحی شده برای خود استفاده کنند، البته استفاده از این تلفن ها در شرایطی است که کارت مخصوص هر تلفن در دستگاه نصب و راه اندازی شده باشد. البته این نکته را باید متذکر شد که هر کارت مختص به تلفن نبوده و با صلاح دید و نوع انتخاب مدیریت می توان از کارت های 8 و 16 پورتی استفاده نمود.

      این تلفن های بیان شده هر کدام ویژگی خاص دارند اما اکثر گوشی های هایبرید و دیجیتال این قابلیت را دارند که از کنسولی با نام کنسول DSS پشتیبانی کنند. این کنسول در واقع دارای صفحه است که در بعضی از مدل ها 24 کلید و در بعضی دیگر 12 کلیدی است. این کلید ها برای برقراری تماس استفاده می شود. این کلید های میانبر سرعت برقراری مکالمه را بالا می برند. استفاده از این کنسول ها و انتخاب مدل آن ها در تلفن های هایبرید و تلفن دیجیتال متفاوت است. هم چنین می توان از هدست برای پاسخ گویی مکالمات استفاده کرد. هدست مانند گوشی تلفن است که از طریق سیم و سوکت به تلفن متصل می شود و این اتصال باعث می شود که فرد پاسخ گو با استفاده از گوشی هدست مکالمات را گوش داده و از طریق میکروفن موجود بر روی این هدست بتواند با فرد مکالمه را ادامه دهد. این هد ست ها به نوع و مدل گوشی مربوط نبوده و بدون نظر گرفتن مشخصات گوشی می توان برای داشتن مکالمه ای راحت و بدون دخالت دست از این سیستم های ارتباطی پیشرفته استفاده کرد. هدست های پاناسونیک دارای گیره ای بر روی سیم هستند که با استفاده از این گیره می توان سیم را به لباس خود متصل کرد، این کار باعث می شود که سیم هدست ایجاد مزاحمت نکند و یا با برخورد دست این ارتباط دچار مشکل نشود. این هدست ها در مورد دو مدل تک گوشی و دو گوشی طراحی شده است.
      [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ]

    8. سیستم تن یا dtmf در تلفن سانترال چیست؟

      #8
      کاندیدای مدیریت
      ertebat. آنلاین نیست. ertebat. آواتار ها

      تاریخ عضویت
      Jul 2014
      نوشته ها
      675
      تشکر کرده
      0
      تشکر شده
      389
      سیم کارت

      یا تا به حال با شرکتی تماس گرفته اید که سیستم گویا آن شرکت از شما درخواست کند که تلفن خود را در حالت تن قرار دهید؟
      تا به حال به دلیل این کار فکر کرده اید؟
      سیستم های ارتباطی و روش ارسال و دریافت اطلاعات تماس بین تلفن و مرکز مخابرات دارای استانداری خاص است که دو روش تن و پالس نام گذاری شده است. روش پالس استانداردی قدیمی و زمان بر است که زمان زیادی برای برقراری ارتباط می گیرد. روش تن پر کاربرد ترین روش مورد استفاده در برقراری تماس تلفنی است. سیستم تن یا سیستم DTMF که مخفف شده Dual Tone Multi Frequency است یک روش انتقال اطلاعات بر پایه بسامدی با دو فرکانس بالا و پائین است با استانداردی جهانی.
      دستگاه های سانترال از دو روش انتقال داده استفاده می کنند که در هنگام خرید [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ] و برنامه ریزی آن می توان یکی از این سیستم های انتقال اطلاعات را انتخاب نمود، اما همانطور که گفته شد سیستم تن، روشی متداول تر است. علت نام گذاری این سیستم به نام DTMF به دلیل 2 فرکانس متفاوتی است که در زمان خاصی از هر کلید در هنگام شماره گیری به مرکز مخابرات ارسال می شود.
      اینک به پاسخ سوالات مطرح شده در اول متن می پردازیم...
      همانطور که بیان شد دستگاه های سانترال از دو سیستم پالس و تن برای شماره گیری و ارسال و دریافت اطلاعات استفاده می کنند اما متداول ترین آنها سیستم تن است. سیستم تن همانطور که در بالا اشاره شد در هنگام ارسال اطلاعات خود برای مرکز مخابرات از دو سیگنال خاص و متفاوت برای هر کلید استفاده می کند. استفاده از این سیستم در سیستم تلفن گویا و یا در هنگام پخش شدن پیغام دیزا به دلیل اطمینان از فرکانس دریافتی و اشتباه نبودن فرکانس با سایر صدا های محیط اطراف است. طبق متن زیر هر کلید برای خود فرکانسی مخصوص داشته که باعث دریافت سیگنالی درست حتی در دستگاه سانترال می شود.

      کلید ۱ = ۶۹۷ Hz و ۱۲۰۹ Hz
      کلید ۲ = ۶۹۷ Hz و ۱۳۳۶ Hz
      کلید ۳ = ۶۹۷ Hz و ۱۴۷۷ Hz
      کلید ۴ = ۷۷۰ Hz و ۱۲۰۹ Hz
      کلید ۵ = ۷۷۰ Hz و ۱۳۳۶ Hz
      کلید ۶ = ۷۷۰ Hz و ۱۴۷۷ Hz
      کلید ۷ = ۸۵۲ Hz و ۱۲۰۹ Hz
      کلید ۸ = ۸۵۲ Hz و ۱۳۳۶ Hz
      کلید ۹ = ۸۵۲ Hz و ۱۴۷۷ Hz
      کلید * = ۹۴۱ Hz و ۱۲۰۹ Hz
      کلید ۰ = ۹۴۱ Hz و ۱۳۳۶ Hz
      کلید # = ۹۴۱ Hz و ۱۴۷۷ Hz
      [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ]

    9. تنظیمات تلفن اختصاصی دستگاه سانترال

      #9
      کاندیدای مدیریت
      ertebat. آنلاین نیست. ertebat. آواتار ها

      تاریخ عضویت
      Jul 2014
      نوشته ها
      675
      تشکر کرده
      0
      تشکر شده
      389
      سیم کارت

      تنظیمات تلفن اختصاصی [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ]

      در تلفن اختصاصی پاناسونیک می توان عملکرد تلفن را تنظیم کرد . مثلاً می توان با توجه به نیازمان دکمه های تلفن را تنظیم کنیم . برای اینکه روی تلفن خود برنامه ریزی کنیم باید تلفن را در حالت برنامه ریزی قرار دهیم که در این حالت اگر کسی تماس بگیرد تلفن اشغال است.

      نکته : برای برگشتن به حالت عادی باید از حالت برنامه ریزی خارج شوید و این برنامه برای تلفن تک خط (معمولی) قابل استفاده نیست.

      برای اینکه برنامه را اجرا کنید باید مطمئن شوید گوشی در جای خود قرار دارد و دکمه SP-PHONE باید خاموش باشد .
      با قرار دادن دکمه memory در حالت program و یا فشار دادن دکمه program که در مجموعه دستگاه های مدل KX-T7300 وجود دارد ، وارد حالت برنامه ریزی شوید . وقتی وارد حالت برنامه ریزی شدید صفحه نمایش تلفن سانترال پیام زیر را که نشانگر حالت برنامه ریزی اولیه می باشد نشان می دهد:
      PITS-PGM NO ?

      نکاتی مهم درباره [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ]
      راهنمایی های مربوط به حالت برنامه ریزی روی صفحه نمایش نشان داده می شود و با استفاده از این اطلاعات می توانید قدم به قدم برنامه ریزی را بر روی تلفن خود انجام دهید .
      پس از اینکه برنامه ریزی را انجام دادید دکمه memory را روی حالت set قرار دهید و یا دکمه program (که مربوط به مدل KX-T7300) را فشار دهید .

      نکته ای که باید بدانیم :
      اگر خط داخلی تلفن خود را تغییر دهید تنظیمات انجام شده از تلفن شما پاک خواهد شد .
      [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ]

    10. دلايل استفاده از دستگاه سانترال

      #10
      کاندیدای مدیریت
      ertebat. آنلاین نیست. ertebat. آواتار ها

      تاریخ عضویت
      Jul 2014
      نوشته ها
      675
      تشکر کرده
      0
      تشکر شده
      389
      سیم کارت

      دلايل استفاده از [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ]

      سانترال ، مركز تلفني منعطف و قابل تغيير و بروزرساني است و ايجاد و پياده سازي اين تغييرات همگي از طريق نرم افزار پاناسونيك و يا تلفن مديريتي آن صورت مي گيرد . پشتيباني از خطوط شهري با كارت هايي خاص و تعريف سطوح كاربري تلفن متناسب با جايگاه هر فرد با كارت هاي داخلي [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ] و محدودسازي يا اعمال محدوديت براي كاربراني خاص و يا كليه كاربران براي تعيين كلاس و سطح كاري هر فرد و دسترسي به خطوط و حتي در نحوه دريافت تماس...


      عملكرد سانترال

      با توجه به توضيحات فوق مي توان دريافت كه سانترال با توجه به شرايط موجود و توانايي هايي كه دارد كار مديريت و كنترل و توزيع تماس ها را به عهده دارد و اين عملكرد در هر مدلي متفاوت و بسته به شرايط فرد و محيط قابل تغيير است .

      علت بهينه سازي خطوط شهري

      بهينه سازي خطوط و تماس ها از بزرگترين كارهايي است كه اين مركز تلفن بر عهده دارد و يكي از دلايل طراحي و ساخت آن اين موضوع مي ياشد . يكپارچه سازي خطوط شهري و درهم تنيده شدن تلفن داخلي ها و امكان دسترسي همگان به خطوط و يا تعريف نوع و ميزان دسترسي از بزرگترين وي*ژگي هاي [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ] به حساب مي آيد.


      علت خريد سانترال


      با توجه به مطالب گفته شده علت خريد سانترال كاملاً توجيه كننده و قابل قبول است . مركز تلفن با قابليت سطح بندي و مديريت تماس ها بهترين سيستمي است كه يك فرد مي تواند در شركت خود از آن استفاده كند .
      [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ]

    صفحه 1 از 4 1 2 3 ... آخرینآخرین

    کلمات کلیدی این موضوع

    end، font، hold، memory، phone، store، فقط، فوق، فروش، فراهم، فرد، فعال، فعالیت، قابل، قابلیت، قابلیتی، قدیمی، قرار، قسمت، كنترل، كاربري، منعطف، مهم، مهمی، موبایل، مورد، موزیک، موضوع، مي، می، میان، متفاوت، متداول، مجموعه، محيط، محیط، مختلف، مخصوص، مدل، مدیریت، مدیران، مربوط، مشکل، مشتریان، مشخص، مطالعه، نمایش، چند، نوع، نیاز، نیروی، چیست، نکته، نام، نحوه، نخواهد، نرم، نصب، نظر، هم، همه، همزمان، هوشمند، ها، های، هایی، هر، ویژگی، وارد، وجود، ورود، وضعیت، یک، یکی، یا، کلیه، کلید، کم، کمپانی، کننده، کنیم، کنید، کنار، کنترل، کند، که، کافی، کامپیوتر، کاهش، کاره، کاربران، کاربرد، کاربردی، کارت، کد، کدام، کرد، کردن، کرده، کسی، گوشی، گیرنده، گرفتن، گرفته، گروه، پی، پیام، پایه، پاک، پخش، پر، پرینت، پس، پشت، پشتیبانی، آموزش، آن، آسان، افزایش، افزار، امکان، امکانات، اما، انتقال، اولیه، این، اینترنت، اتصال، اجرا، اختیار، اختصاص، اختصاصی، ادامه، ارائه، ارتباط، ارزان، ارسال، از، است، استفاده، اطلاع، اطلاعات، اعلام، اعتماد، بندی، به، بهینه، بهبود، بهترین، بود، بودن، بوده، بین، بک، بگیرید، بالا، بابت، باز، بخش، بدون، برنامه، براي، برای، برخی، بردن، برداشتن، بررسی، برطرف، بسیار، بسته، بعد، تلفن، تمام، تماس، تنظیم، تنظیمات، توانایی، توجه، توسط، تک، تکنولوژی، تا، ترین، تغييرات، تغییر، جلو، جویی، جايگاه، جدید، جدا، حل، حال، حالت، حذف، حساب، خواهد، خود، خاموش، خارج، خارجی، خاصی، خريد، خرید، خط، دهد، دو، دیگر، دیگری، دکمه، داخلي، داخلی، داد، دادن، داده، دارای، دارد، در، دریافت، درباره، دسته، دستگاه، ذخیره، رمز، روی، روز، روش، ریزی، را، راه، راهنمایی، رابطه، زیاد، سه، سوالات، سیستم، سانترال،دستگاه سانترال،تلفن سانترال، سایر، ساخت، ساده، سازی، ساعت، سرویس، سری، سرعت، شما، شهری، شوند، شود، شاهد، شبکه، شخص، شد، شدن، شده، شد،، شرکت، صفحه، صورت، صدا، صدای، صرفه، طور، طریق، طراحی، عملکرد، عالی، عادی، عبور، غیر

    نمایش برچسب‌ها

    اندروید مجوز های ارسال و ویرایش

    • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
    • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
    • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
    • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
    •  
    فرم عضویت در خبرنامه سایت

    با عضویت در خبرنامه سایت میتوانید از اخرین اخبار و اطلاعیه
    های انجمن پیش از همه با خبر شوید!
    برای عضویت در خبرنامه کافیست شماره همراه خود را در کادر زیر وارد کنید.
    پس از ثبت درخواست شما نهایت تا 24 ساعت یک پیامک تاییدیه از طرف
    سایت برای شما ارسال خواهد شد.