[/COLOR]
اندروید
شرکت آرمان همراه آرین به عنوان تنها نماینده انحصاری فروش محصولات سونی در بازار ایران معرفی شد.

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از روابط عمومی سونی در ایران،‌ "ساناز کوشا" مدیر بازاریابی سونی موبایل در ایران با اعلام این مطلب اظهار داشت: سونی در نظر گرفته است که برای سال جاری میلادی تعویضی در نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش خود در ایران داشته باشد که به این ترتیب شرکت آرمان همراه آرین به عنوان تنها نماینده انحصاری فروش محصولات سونی در بازار ایران انتخاب شده است.
وی درباره نمایندگان سابق سونی موبایل در ایران گفت: پیش از این و در سال‌های گذشته، زمانی که سونی هنوز از اریکسون جدا نشده بود نمایندگانی همچون، سیتادل، نیکاتل و پارس کامتل را در بازار داشت که هر کدام از این نمایندگان در مقاطعی خاص و بنا به مشکلاتی از عرضه محصولات سونی کنار گذاشته شدند.
مدیربازاریابی سونی به جدایی اریکسون و سونی از یکدیگر اشاره کرد و ادامه داد: پس از آنکه سونی تصمیم به پایان شراکت خود با شرکت سوئدی اریکسون گرفت محصولات این شرکت همچنان از طریق پارس کامتل به بازار ایران عرضه می‌شد.
وی افزود: کاهش واردات محصولات دارای خدمات پس از فروش سونی موبایل در بازار ایران باعث شد تا در نهایت سونی تصمیم به جایگزینی یک شرکت تازه نفس برای بازار ایران داشته باشد که در نهایت آرمان همراه آرین به عنوان تنها نماینده عرضه کننده و ارایه دهنده خدمات پس از فروش سونی موبایل در بازار ایران انتخاب شد.
در چند ماه گذشته و پس از نوسانات نرخ ارز، عرضه محصولات دارای گارانتی رسمی سونی در بازار کاهش یافت و اندک گوشی‌های عرضه شده عمدتا یا بدون خدمات پس از فروش بودند و یا از خدمات پس از فروشی غیر استاندارد که مورد تایید سونی نبودن استفاده می‌کردند.
"آیدین آرام" مدیرعامل آرمان همراه آرین در این مورد نیز معتقد است که هدف اصلی ما ارایه خدمات بین المللی است تا بتوانیم به رغم تحریم‌های ناجوانمردانه گارانتی مناسب و در حد استانداردهای جهانی را به کاربران ایرانی ارایه دهیم.
وی ادامه داد: آرین قصد دارد تا با بین المللی کردن نمایندگی‌های سونی، خدمات پس از فروش را با گارانتی اصلی ارایه دهد و به حجم بالایی از گوشی‌های همراه سونی سرویس ارایه کند، در همین راستا تا به حال دو دفتر نمایندگی در امارات متحده عربی و عراق تاسیس شده و به زودی در چند کشور دیگر نیز شاهد افتتاح دفاتر نمایندگی این شرکت خواهیم بود.
وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به حجم بالای سفر به عتبات عالیات و همچنین تعدد سفرهای کاری ایرانیان به امارات متحده عربی، افراد زیادی که از تلفن‌های همراه با برند سونی استفاده می‌کنند، در صورت نیاز به خدمات پس از فروش می‌توانند به دفاتر تاسیس شده در این دو کشور مراجعه نمایند و از سرویس پشتیبانی بهره‌مند شوند.
به گفته آرام، مشتریان می‌توانند برای اطمینان از صحت گارانتی گوشی های خود به وب‌سایت [فقط کاربران عضو و فعال قادر به مشاهده لینک ها هستند . ] مراجعه و یا IMEI گوشی خود را به شماره 10007676 پیامک نموده و از صحت آن اطمینان حاصل کنند.



موبنا
[/CENTER][/QUOTE]



Sent from my Xperia™ smartphone